Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Λ. Σαμαρά: «Βραβεύουμε γυναίκες που έχουν προσφέρει στον τομέα τους και στην κοινωνία»

Στην εκδήλωση που πραγματοποιείται σήμερα Δευτέρα 9 Μαρτίου στην Αλεξανδρούπολη με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (8 Μαρτίου) αναφέρθηκε η Λένα Σαμαρά, πρόεδρος του Συλλόγου Κυριών και Δεσποινίδων Αλεξανδρούπολης, μιλώντας στη ραδιοφωνική εκπομπή «Ανοιχτό Μικρόφωνο» με τον Κυριάκο Αετόπουλο στον Focus 88.9. Όπως σημείωσε, η εκδήλωση διοργανώνεται για ακόμη μία χρονιά σε συνεργασία με τον Δήμο και περιλαμβάνει βραβεύσεις γυναικών που έχουν προσφέρει στον τομέα τους, από την κοινωνική προσφορά και τον πολιτισμό μέχρι τον αθλητισμό και την καθημερινότητα. Η ξεχωριστή εκδήλωση τιμής με τίτλο «Γυναίκες που Εμπνέουν» θα πραγματοποιηθεί στις 19:30, στην Αποθήκη Νο1 «Γεώργιος Αλεξανδρής».

Μεταξύ των τιμώμενων προσώπων είναι ο φιλανθρωπικός σύλλογος «Μέριμνα» Αλεξανδρούπολης, η οδηγός της Δημοτικής Συγκοινωνίας Μιχαέλα Τάρτα, η αθλήτρια χάντμπολ Μαγδαληνή Κεπεσίδου, καθώς και η συνθέτρια και σολίστ ακορντεόν Ζωή Τηγανούρια, η οποία – όπως ανέφερε η κ. Σαμαρά – συγκινήθηκε ιδιαίτερα που θα τιμηθεί στον τόπο της. Η ίδια υπογράμμισε ότι η ημέρα είναι αφιερωμένη στη δύναμη και την προσφορά των γυναικών, τονίζοντας πως κάθε γυναίκα κρύβει μέσα της δύναμη, τρυφερότητα και αγάπη, στοιχεία που αξίζουν να αναγνωρίζονται και να τιμώνται δημόσια.

Ακούστε όλο το ηχητικό απόσπασμα:

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη