Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Μάθημα πόλο από την Εθνική στην Αλεξανδρούπολη – Εντυπωσιακό 16-10 επί της Ουγγαρίας

Με μία εμφάνιση που συνδύασε αποτελεσματικότητα στην επίθεση και… άμυνα για σεμινάριο, η Εθνική ομάδα υδατοσφαίρισης Ανδρών επικράτησε με 16-10 της Ουγγαρίας, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του ομίλου 1-4 του προκριματικού του World Cup, που διεξάγεται στην Αλεξανδρούπολη.

Για ακόμη μία ημέρα, το κολυμβητήριο «Δημοσθένης Μιχαλεντζάκης» γέμισε από φιλάθλους, οι οποίοι δημιούργησαν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα, στηρίζοντας θερμά το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα. Τα χειροκροτήματα δεν έλειψαν τόσο για τα εντυπωσιακά γκολ των διεθνών μας όσο και για τις δυναμικές αμυντικές παρεμβάσεις.

Η ομάδα του Θοδωρή Βλάχου επέστρεψε στις νίκες, αφήνοντας πίσω τις προηγούμενες αναμετρήσεις, και πλέον στρέφει την προσοχή της στο επόμενο παιχνίδι απέναντι στην Ισπανία, την Κυριακή του Πάσχα (12/4, 13:00, ΕΡΤ-2), με στόχο το καλύτερο δυνατό πλασάρισμα στη βαθμολογία.

Καταιγιστικό ξεκίνημα και απόλυτος έλεγχος

Μετά το ρεπό της Μεγάλης Παρασκευής, οι διεθνείς μας μπήκαν αποφασισμένοι από το πρώτο λεπτό. Με πρωταγωνιστή τον Χατζή, που σημείωσε δύο γκολ, και τη συμβολή των Γκίλλα και Αργυρόπουλου, η Ελλάδα προηγήθηκε με 4-0 στο πρώτο οκτάλεπτο, δείχνοντας από νωρίς τις διαθέσεις της.

Η Ουγγαρία κατάφερε να σκοράρει στην πρώτη της επίθεση στη δεύτερη περίοδο, ωστόσο η απάντηση της ελληνικής ομάδας ήταν άμεση και εντυπωσιακή. Με ένα σερί 3-0 (δύο γκολ από τον Καλογερόπουλο και ένα από τον Γκίλλα), η διαφορά εκτοξεύτηκε στο 7-1.

Οι Μαγυάροι αντέδρασαν προσωρινά, μειώνοντας σε 7-3, όμως η «γαλανόλευκη» δεν έχασε τον έλεγχο. Με τους Πούρο και Σπάχιτς να βρίσκουν δίχτυα, το ημίχρονο ολοκληρώθηκε με σκορ 9-3 υπέρ της Ελλάδας.

Διαχείριση και διατήρηση της διαφοράς

Στο τρίτο οκτάλεπτο, η Ουγγαρία μπήκε πιο δυνατά, πετυχαίνοντας πρώτη γκολ, όμως η Εθνική απάντησε άμεσα. Οι Αργυρόπουλος και Γκίλλας ανέβασαν τη διαφορά στα επτά τέρματα (11-4), «χτίζοντας» μία σημαντική διαφορά ασφαλείας.

Παρά τη μικρή χαλάρωση που ακολούθησε και επέτρεψε στους αντιπάλους να μειώσουν σε 11-7, η ελληνική ομάδα διατήρησε την ψυχραιμία της και έφτασε τελικά σε μία άνετη επικράτηση με 16-10.

Η εμφάνιση αυτή, σε συνδυασμό με τη δυναμική παρουσία του κόσμου της Αλεξανδρούπολης, αφήνει αισιόδοξα μηνύματα ενόψει της συνέχειας της διοργάνωσης.

Με μία εμφάνιση που συνδύασε αποτελεσματικότητα στην επίθεση και… άμυνα για σεμινάριο, η Εθνική ομάδα υδατοσφαίρισης Ανδρών επικράτησε με 16-10 της Ουγγαρίας, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του ομίλου 1-4 του προκριματικού του World Cup, που διεξάγεται στην Αλεξανδρούπολη.

Για ακόμη μία ημέρα, το κολυμβητήριο «Δημοσθένης Μιχαλεντζάκης» γέμισε από φιλάθλους, οι οποίοι δημιούργησαν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα, στηρίζοντας θερμά το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα. Τα χειροκροτήματα δεν έλειψαν τόσο για τα εντυπωσιακά γκολ των διεθνών μας όσο και για τις δυναμικές αμυντικές παρεμβάσεις.

Η ομάδα του Θοδωρή Βλάχου επέστρεψε στις νίκες, αφήνοντας πίσω τις προηγούμενες αναμετρήσεις, και πλέον στρέφει την προσοχή της στο επόμενο παιχνίδι απέναντι στην Ισπανία, την Κυριακή του Πάσχα (12/4, 13:00), με στόχο το καλύτερο δυνατό πλασάρισμα στη βαθμολογία.

Καταιγιστικό ξεκίνημα και απόλυτος έλεγχος

Μετά το ρεπό της Μεγάλης Παρασκευής, οι διεθνείς μας μπήκαν αποφασισμένοι από το πρώτο λεπτό. Με πρωταγωνιστή τον Χατζή, που σημείωσε δύο γκολ, και τη συμβολή των Γκίλλα και Αργυρόπουλου, η Ελλάδα προηγήθηκε με 4-0 στο πρώτο οκτάλεπτο, δείχνοντας από νωρίς τις διαθέσεις της.

Η Ουγγαρία κατάφερε να σκοράρει στην πρώτη της επίθεση στη δεύτερη περίοδο, ωστόσο η απάντηση της ελληνικής ομάδας ήταν άμεση και εντυπωσιακή. Με ένα σερί 3-0 (δύο γκολ από τον Καλογερόπουλο και ένα από τον Γκίλλα), η διαφορά εκτοξεύτηκε στο 7-1.

Οι Μαγυάροι αντέδρασαν προσωρινά, μειώνοντας σε 7-3, όμως η «γαλανόλευκη» δεν έχασε τον έλεγχο. Με τους Πούρο και Σπάχιτς να βρίσκουν δίχτυα, το ημίχρονο ολοκληρώθηκε με σκορ 9-3 υπέρ της Ελλάδας.

Διαχείριση και διατήρηση της διαφοράς

Στο τρίτο οκτάλεπτο, η Ουγγαρία μπήκε πιο δυνατά, πετυχαίνοντας πρώτη γκολ, όμως η Εθνική απάντησε άμεσα. Οι Αργυρόπουλος και Γκίλλας ανέβασαν τη διαφορά στα επτά τέρματα (11-4), «χτίζοντας» μία σημαντική διαφορά ασφαλείας.

Παρά τη μικρή χαλάρωση που ακολούθησε και επέτρεψε στους αντιπάλους να μειώσουν σε 11-7, η ελληνική ομάδα διατήρησε την ψυχραιμία της και έφτασε τελικά σε μία άνετη επικράτηση με 16-10.

Η εμφάνιση αυτή, σε συνδυασμό με τη δυναμική παρουσία του κόσμου της Αλεξανδρούπολης, αφήνει αισιόδοξα μηνύματα ενόψει της συνέχειας της διοργάνωσης.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη