Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Με λαμπρότητα εορτάστηκε η Ύψωση του Τιμίου Σταυρού στο Διδυμότειχο

Με λαμπρότητα και την παρουσία πλήθους πιστών εορτάστηκε η Ύψωση του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού στην Ιερά Μητρόπολη Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου.

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Δαμασκηνός ιερούργησε, όπως συνηθίζεται, στον Ιερό (μεταβυζαντινό) Ενοριακό Ναό του Σωτήρος Χριστού, στο Κάστρο του Διδυμοτείχου. Στην τελετή παρέστησαν ο Βουλευτής Έβρου Αναστάσιος Δημοσχάκης, ο Δήμαρχος Διδυμοτείχου Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου, ο Διοικητής της XVI Μεραρχίας υποστράτηγος Γεώργιος Βάσιος, ο Διοικητής της 30ης Ταξιαρχίας ταξίαρχος Γεώργιος Οικονομάκος και πολλοί πιστοί.

Το μήνυμα της εορτής

Σε επίκαιρο μήνυμά του, που αναγνώσθηκε σε όλους τους Ιερούς Ναούς της Μητροπόλεως, ο Σεβασμιώτατος τόνισε τη σπουδαιότητα του Σταυρού για τη χριστιανική πίστη, αντλώντας αφορμή από τα λόγια του Αποστόλου Παύλου «ἡμεῖς δὲ κηρύσσομεν Χριστὸν ἐσταυρωμένον, Ἰουδαίοις μὲν σκάνδαλον, Ἕλλησι δὲ μωρίαν» (Α΄ Κορ. 1,23).

Ο Μητροπολίτης κ. Δαμασκηνός υπογράμμισε:

  • ότι ο Σταυρός αποτελεί τη μεγάλη καύχηση των χριστιανών, καθώς επάνω του εκφράστηκε η άμετρη αγάπη του Θεού για τον άνθρωπο,
  • ότι επάνω στον Σταυρό νικήθηκε ο θάνατος, καθώς ο Χριστός με τη θυσία Του «θανάτῳ θάνατον ἐπάτησε»,
  • και ότι ο Σταυρός είναι η προϋπόθεση της Αναστάσεως, καθώς χωρίς την εκούσια θυσία δεν θα υπήρχε σωτηρία ούτε λύτρωση για το ανθρώπινο γένος.
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη