Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Με λαμπρότητα και κατάνυξη εορτάστηκαν τα Χριστούγεννα στους Ναούς της Αλεξανδρούπολης

Η Γέννηση του Θεανθρώπου εορτάσθηκε σε όλους τους Ναούς της Μητροπόλεώς μας με λαμπρότητα και κατάνυξη. Πλήθος πιστών συνέρρευσαν από νωρίς το πρωί των Χριστουγέννων όταν σήμαναν οι καμπάνες για να συνεορτάσουν στην Χριστουγεννιάτικη Θεία Λειτουργία.

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Άνθιμος, το απόγευμα της Τέταρτης 24 Δεκεμβρίου 2025, χοροστάτησε του πανηγυρικού Εσπερινού στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου, ενώ στον κατάμεστο από πιστούς Ναό, το πρωί των Χριστουγέννων προεξήρχε της Αρχιερατικής Θείας Λειτουργίας. Αντί κηρύγματος αναγνώσθηκε η Εγκύκλιος των Χριστουγέννων του Μητροπολίτη μας, ο οποίος το τέλος ευχήθηκε για την μεγάλη Δεσποτική εορτή στο πολυπληθές εκκλησίασμα.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη