Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και θρησκευτική κατάνυξη τιμήθηκε στις 21 Νοεμβρίου στο Διδυμότειχο η εορτή των Εισοδίων της Θεοτόκου, η οποία συμπίπτει με την Ημέρα των Ενόπλων Δυνάμεων. Το πρωί της ημέρας ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου κ. Δαμασκηνός ιερούργησε στον Ιερό Καθεδρικό Ναό Παναγίας Ελευθερωτρίας και προέστη της επίσημης Δοξολογίας, παρουσία στρατιωτικών αρχών και αντιπροσωπειών.
Μετά τη Δοξολογία τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση στο Ηρώο της πόλης, ενώ εκπρόσωποι των Ενόπλων Δυνάμεων προχώρησαν στην καθιερωμένη κατάθεση στεφάνων, τιμώντας όλους όσοι υπηρέτησαν και υπηρετούν την πατρίδα.
Την παραμονή της εορτής, ο Σεβασμιώτατος χοροστάτησε στον Πανηγυρικό Εσπερινό στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Νέας Βύσσης, όπου βρίσκεται και το Παρεκκλήσιο των Εισοδίων της Θεοτόκου. Μετά τον Εσπερινό ευλόγησε τους άρτους, παρουσία πλήθους πιστών.
Στο κήρυγμά του ο κ. Δαμασκηνός επικεντρώθηκε στην προσφορά της Θεοτόκου στη σωτηρία του ανθρώπου και στην αφιέρωσή της στον Ναό από τους προπάτορές της, Ιωακείμ και Άννα. Με αφορμή το παράδειγμά τους, τόνισε το ιερό καθήκον των γονέων, αλλά και όλων όσων συμβάλλουν στη διαπαιδαγώγηση της νέας γενιάς. Όπως σημείωσε, η σύγχρονη κοινωνία παρουσιάζει πολλές προκλήσεις, όμως η πνευματική καθοδήγηση των παιδιών παραμένει θεμέλιο για την πορεία τους.


















