Μέσα στις εικόνες καταστροφής που άφησε πίσω του ο χθεσινός ανεμοστρόβιλος στην Αλεξανδρούπολη, μια πράξη απλή αλλά βαθιά συμβολική ξεχώρισε. Σύμφωνα με όσα αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, συμπολίτης μας (τα στοιχεία του οποίου δεν έγιναν γνωστά) εντόπισε την ελληνική σημαία πεσμένη σε ένα δέντρο, παρασυρμένη από τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την πόλη.
Χωρίς δεύτερη σκέψη, τη συνέλεξε και σήμερα το πρωί την παρέδωσε καθαρή και διπλωμένη, όπως ακριβώς της άξιζε. Σε μια δύσκολη στιγμή για την Αλεξανδρούπολη, η κίνηση αυτή υπενθυμίζει πως, ακόμη και μέσα σε αυτήν την τόσο δύσκολη κατάσταση και τις ζημιές, ο σεβασμός στα σύμβολα και στις αξίες παραμένει ζωντανός.
Α.Κ.









