Σε μια εκδήλωση με ιδιαίτερο συμβολισμό για την τοπική κοινωνία, ο Δήμος Διδυμοτείχου παρέθεσε την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2025, στις 20:00, επίσημη δεξίωση προς τιμήν του Υπουργού Δικαιοσύνης, Γιώργου Φλωρίδη, στον επιβλητικό χώρο του Βυζαντινού Μουσείου Διδυμοτείχου.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των εορτασμών για τον Άγιο Διονύσιο τον Αρεοπαγίτη, προστάτη των Δικαστικών και Νομικών, αλλά και της συμπλήρωσης 40 ετών από την έναρξη λειτουργίας του Πρωτοδικείου και του Δικηγορικού Συλλόγου Ορεστιάδας.
Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, ο Υπουργός Δικαιοσύνης τιμήθηκε για τη συμβολή του στη διατήρηση της Περιφερειακής Έδρας του Πρωτοδικείου Ορεστιάδας στο Διδυμότειχο, μια απόφαση που αναγνωρίστηκε ως καθοριστική για την εύρυθμη λειτουργία της Δικαιοσύνης στον ακριτικό Έβρο.


Η δεξίωση διεξήχθη σε θερμό και φιλικό κλίμα, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, του νομικού κόσμου της περιοχής, θεσμικών παραγόντων αλλά και πλήθους πολιτών. Ο κ. Φλωρίδης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους παρευρισκόμενους, να αφουγκραστεί τους προβληματισμούς τους και να ανταλλάξει απόψεις για ζητήματα που αφορούν την περιοχή.
Η επιλογή του Βυζαντινού Μουσείου ως χώρου φιλοξενίας της εκδήλωσης προσέδωσε ξεχωριστή βαρύτητα, καθώς πρόκειται για έναν τόπο υψηλής πολιτιστικής και ιστορικής αξίας, που ενώνει το παρελθόν με το παρόν και αναδεικνύει την πλούσια πολιτιστική ταυτότητα του τόπου. Ο Δήμος Διδυμοτείχου ευχαρίστησε θερμά την Εφορεία Αρχαιοτήτων Έβρου για την ευγενική παραχώρηση του Μουσείου.
Η παρουσία του Υπουργού στη Διδυμότειχο εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο επαφών με τις τοπικές κοινωνίες, με στόχο την ενίσχυση του διαλόγου με την περιφέρεια και την αποτελεσματική αντιμετώπιση των αναγκών της.
Κ.Π.









