Υπογράφηκε την Παρασκευή 13 Μαρτίου στην Αλεξανδρούπολη η παραχώρηση χώρου από το κτήριο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) προς τον Δήμο Ορεστιάδας, προκειμένου να στεγαστεί το Μουσικό Γυμνάσιο και Λύκειο Ορεστιάδας.
Την παραχώρηση υπέγραψαν η Διοικήτρια της ΔΥΠΑ, Γιάννα Χορμόβα, και ο Δήμαρχος Ορεστιάδας, Αδαμάντιος Παπαδόπουλος. Στην υπογραφή της συμφωνίας παρευρέθηκαν η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Χρήστος Δερμεντζόπουλος, ο Υποδιοικητής της ΔΥΠΑ Βασίλης Γεωργιάδης, καθώς και η Αντιδήμαρχος Ορεστιάδας Χριστίνα Γκιλιλούδη.
Με την παραχώρηση του χώρου από τη ΔΥΠΑ, ανοίγει πλέον ο δρόμος για τη λειτουργία του Μουσικού Γυμνασίου και Λυκείου Ορεστιάδας, καλύπτοντας μια σημαντική εκπαιδευτική ανάγκη της περιοχής και δίνοντας τη δυνατότητα στους μαθητές να αναπτύξουν τις μουσικές τους δεξιότητες μέσα από ένα εξειδικευμένο εκπαιδευτικό περιβάλλον.









