Την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας στη γραμμή Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο ανακοίνωσε η Hellenic Train, έπειτα από σχετική ενημέρωση του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ – Σιδηρόδρομοι Ελλάδος.
Σύμφωνα με την ενημέρωση, από σήμερα Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2026 τα δρομολόγια στη γραμμή επανέρχονται κανονικά και θα εκτελούνται και πάλι με τρένο, βάσει του ισχύοντος προγραμματισμού.
Ειδικότερα, κανονικά πραγματοποιούνται τα δρομολόγια:
- 1680
- 1681
- 1682
- 1683
τα οποία εξυπηρετούν τη διαδρομή Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο – Αλεξανδρούπολη.
Η επαναλειτουργία της γραμμής αναμένεται να διευκολύνει σημαντικά τις μετακινήσεις κατοίκων και επισκεπτών του βόρειου Έβρου, αποκαθιστώντας μία βασική συγκοινωνιακή σύνδεση της περιοχής.









