Η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Αλεξανδρούπολης ανοίγει τις πόρτες της για τη νέα μουσική χρονιά, συνεχίζοντας δυναμικά την παρουσία της στα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης.
Η ιστορική ορχήστρα, που ιδρύθηκε το 1928 και έκανε την πρώτη της εμφάνιση την 25η Μαρτίου του ίδιου έτους με αρχιμουσικό τον Κωνσταντίνο Καρατζιόλα, λειτουργεί αδιάκοπα έως σήμερα, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες σε μουσικούς κάθε ηλικίας.
Οι εγγραφές αφορούν παιδιά από 9 ετών και άνω, καθώς και ενήλικες που θέλουν να μοιραστούν τη χαρά της μουσικής συμμετέχοντας σε συναυλίες και εκδηλώσεις. Στη Φιλαρμονική διδάσκονται και λειτουργούν τμήματα για φλάουτο, κλαρίνο, σαξόφωνο (soprano, alto, tenor), τρομπέτα, βαρύτονο-ευφώνιο, τούμπα, τρομπόνι a tiro, κόρνο, κρουστά, μπαντίνα (η ορχήστρα των μικρών), καθώς και το τμήμα συναυλιών.
Αρχιμουσικός είναι η κ. Βασιλική Χατζηβασιλειάδου, ενώ η συμμετοχή στη Φιλαρμονική προσφέρεται δωρεάν.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα 2551020312 και 6947862360 ή στο email [email protected]. Οι εγγραφές γίνονται στο κτίριο «Μύλος Μασούρα», στη Λεωφόρο Δημοκρατίας 1.










