Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

ΟΕΦΕ: Να ανοίξουν άμεσα τα φροντιστήρια

Να ανοίξουν άμεσα τα φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης ζητά η Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστηρίων Ελλάδος (ΟΕΦΕ).

Επίσης, υποστηρίζει ότι είναι λάθος το να μην πραγματοποιηθούν οι προαγωγικές εξετάσεις: «Θεωρούμε λανθασμένη την απόφαση μη διεξαγωγής Προαγωγικών Εξετάσεων σε Γυμνάσιο και Λύκειο η οποία σε κάθε περίπτωση βρίσκεται σε λογική αναντιστοιχία με την ικανοποίηση που εκφράζει το Υπουργείο για την επιτυχία της Τηλεκπαίδευσης».

«Αν η επιτυχία της είναι τόσο αδιαμφισβήτητη γιατί άραγε να μην πραγματοποιηθούν Προαγωγικές που αποτελούν έναν αντικειμενικό τρόπο αποτύπωσης του μορφωτικού αποτελέσματος;» διερωτάται.

Στη συνέχεια, αναφέρει ότι υπάρχει ένα λογικό κενό, καθώς τα φροντιστήρια παραμένουν κλειστά εδώ και 7 μήνες και προσθέτει πως «ειδικά τώρα με την υποχρεωτική χρησιμοποίηση self tests δύο φορές την εβδομάδα από όλους τους μαθητές, μαζί και με την τήρηση των κανόνων που είναι αναγκαίοι, μπορούν και πρέπει να λειτουργήσουν άμεσα».

Η ανακοίνωση της ΟΕΦΕ

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστηρίων Ελλάδος (ΟΕΦΕ) για το άνοιγμα των φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευση:              

Το άνοιγμα των σχολείων όλων των βαθμίδων από τις 10 Μαΐου με την ανακοίνωση της Υπουργού Παιδείας, κ. Νίκης Κεραμέως, μετά από εισήγηση της Επιτροπής των Επιστημόνων, ήταν ένα αναγκαίο μέτρο. Ασφαλώς όλα πρέπει να λειτουργήσουν με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια για την υγεία μαθητών, γονέων, αλλά και των εκπαιδευτικών. Ωστόσο, δεν θα μπορούσε να παραταθεί κι άλλο το κλείσιμο των σχολείων, που ήδη έχει επιφέρει σημαντικά μορφωτικά και ψυχολογικά προβλήματα.

Σημειώνουμε όμως, ότι οι σχετικές ανακοινώσεις περιέχουν ορισμένες αντιφάσεις. Θεωρούμε λανθασμένη την απόφαση μη διεξαγωγής Προαγωγικών Εξετάσεων σε Γυμνάσιο και Λύκειο η οποία σε κάθε περίπτωση βρίσκεται σε λογική αναντιστοιχία με την ικανοποίηση που εκφράζει το Υπουργείο για την επιτυχία της Τηλεκπαίδευσης. Αν η επιτυχία της είναι τόσο αδιαμφισβήτητη γιατί άραγε να μην πραγματοποιηθούν Προαγωγικές που αποτελούν έναν αντικειμενικό τρόπο αποτύπωσης του μορφωτικού αποτελέσματος; Κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει τον σημαντικό ρόλο της Τηλεκπαίδευσης αυτή την περίοδο. Ωστόσo, αντικειμενικοί λόγοι που αφορούν μερίδα μαθητών όπως π.χ. η κακή σύνδεση στο ίντερνετ, η έλλειψη τεχνολογικών μέσων κ.α. είχαν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία σημαντικών μορφωτικών κενών που ανησυχούν τους γονείς. Πρόκειται για πρόβλημα που απασχολεί όλες τις χώρες παγκόσμια.

Συνιστά επομένως μια λάθος απόφαση, όπως και λάθος είναι η μη λήψη ακόμα απόφασης για τη δια ζώσης επαναλειτουργία των Φροντιστηρίων, μετά από επτά ολόκληρους μήνες μη λειτουργίας. Και αυτό βρίσκεται σε ένα λογικό κενό. Τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης σ’ όλη την περίοδο της πανδημίας έδειξαν τον πλήρη σεβασμό των μέτρων που επιβάλλονταν και όταν λειτούργησαν, εφάρμοσαν υποδειγματικά όλους τους κανονισμούς υγιεινής και ασφάλειας. Ειδικά τώρα με την υποχρεωτική χρησιμοποίηση self tests δύο φορές την εβδομάδα από όλους τους μαθητές, μαζί και με την τήρηση των κανόνων που είναι αναγκαίοι, μπορούν και πρέπει να λειτουργήσουν άμεσα. Ζητάμε την άμεση λήψη απόφασης ανοίγματος των Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης, η οποία θα πρέπει να συνοδεύεται και με απόφαση να συμπεριληφθούν οι καθηγητές μας και όλοι οι εργαζόμενοι στα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης στο Πρόγραμμα εμβολιασμού των εκπαιδευτικών.

 Τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης είχαν ξεχωριστή συμβολή στη στήριξη των μαθητών καθ’ όλη την διάρκεια της πανδημίας, συμβολή που έχει αναγνωριστεί από ολόκληρη την ελληνική κοινωνία. Μ’ αυτή την ευθύνη καταθέτουμε τις προτάσεις και τις ενστάσεις μας.

Με την ίδια ευθύνη θα συνεχίσουμε και στο επόμενο διάστημα με ειδικά προγράμματα σπουδών για την κάλυψη των κενών που έχουν δημιουργηθεί στους μαθητές, με την λειτουργία ειδικών τμημάτων μ’ αυτό τον σκοπό κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Σ’ αυτό πρέπει να στοχεύσουμε όλοι όσοι συνθέτουμε το Σύστημα Εκπαίδευσης με τις αποφάσεις και τις πρωτοβουλίες μας.

Πηγή: alfavita.gr

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη