Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Ορεστιάδα: Από το κατάστημα… στο αστυνομικό τμήμα για κλοπή κινητού 

Στη σύλληψη ενός ημεδαπού προχώρησαν το μεσημέρι της Παρασκευής 22 Μαΐου 2026 αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ορεστιάδας, έπειτα από περιστατικό κλοπής κινητού τηλεφώνου στην πόλη.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο δράστης φέρεται να αφαίρεσε κινητό τηλέφωνο από κατάστημα, ιδιοκτησίας ημεδαπού. Οι αστυνομικοί εντόπισαν άμεσα τον άνδρα και κατά τον έλεγχο βρέθηκε στην κατοχή του το αφαιρεθέν κινητό τηλέφωνο.

Η συσκευή κατασχέθηκε από τις Αρχές και αποδόθηκε στον νόμιμο κάτοχό της, ενώ ο συλληφθείς οδηγήθηκε στις αρμόδιες αστυνομικές υπηρεσίες.

Την προανάκριση για την υπόθεση διενεργεί η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ορεστιάδας.

Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας:

Συνελήφθη την 22-5-2026 το μεσημέρι στην Ορεστιάδα,  από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ορεστιάδας ένας ημεδαπός, διότι νωρίτερα αφαίρεσε από κατάστημα ένα κινητό τηλέφωνο ημεδαπού παθόντα. Το αφαιρεθέν κινητό τηλέφωνο βρέθηκε στην κατοχή του δράστη, κατασχέθηκε και αποδόθηκε στον δικαιούχο του. Την προανάκριση ενεργεί η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ορεστιάδας.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη