Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Ορεστιάδα: Ξεκινούν οι εγγραφές στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας

Ξεκινούν τη Δευτέρα 1η Σεπτεμβρίου οι εγγραφές στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ορεστιάδας. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν τα δικαιολογητικά τους στην εκπαιδευτική δομή, που βρίσκεται επί της οδού Ευριπίδου, στο πρώην στρατόπεδο Σταθάτου, καθημερινά, από τις 9 έως τις 11 το πρωί και από τις 5:30 το απόγευμα μέχρι τις 8:30 το βράδυ.

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας απευθύνεται σε ενήλικες που δεν ολοκλήρωσαν το Γυμνάσιο και θέλουν να αποκτήσουν ισότιμο τίτλο με αυτόν του απολυτηρίου Γυμνασίου. Η φοίτηση διαρκεί δύο σχολικά έτη και το πρόγραμμα καλύπτει 25 διδακτικές ώρες την εβδομάδα, με τα μαθήματα να γίνονται απογευματινές ώρες, από τις 4:30 το απόγευμα μέχρι τις 8:30 το βράδυ. Περισσότερες πληροφορίες δίνονται και τηλεφωνικά από το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ορεστιάδας (25520 23393 ή 6972 439 515).


Πηγή: ΕΡΤ Ορεστιάδας

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη