Συναγερμός σήμανε την Πέμπτη (19/6) στην Πυροσβεστική, λόγω φωτιάς που ξέσπασε έξω από την Αλεξανδρούπολη. Ειδικότερα, σύμφωνα με ενημέρωση της Πυροσβεστικής, η πυρκαγιά εκδηλώθηκε σε χαμηλή βλάστηση στην περιοχή Αγνάντια, ωστόσο χάρη στην άμεση επέμβαση της Πυροσβεστικής, έχει ήδη οριοθετηθεί. Επί τόπου παραμένουν και επιχειρούν ισχυρές δυνάμεις πυρόσβεσης.


Πηγή: ertnews.gr – ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ









