Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Παρελθόν οι έναντι και εκκαθαριστικοί λογαριασμοί ρεύματος, η κρίσιμη λεπτομέρεια για τους καταναλωτές

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση:

Με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των πελατών του, ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνει ότι ξεκινά σταδιακά την καταμέτρηση των παροχών σε μηνιαία βάση η οποία και θα ολοκληρωθεί πανελλαδικά έως τα τέλη του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος έτους.

Ως εκ τούτου, η βασική λεπτομέρεια που αφορά τους καταναλωτές για να τεθεί σε εφαρμογή η μηνιαία καταμέτρηση είναι να διασφαλίσουν πρόσβαση στο χώρο των μετρητών (ρολογιών) των ακινήτων στο τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών εταιριών, προκειμένου να γίνει η λήψη ένδειξης από τον μετρητή και στη συνέχεια να χορηγηθεί στον Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας που έχει επιλέξει ο πελάτης, για την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού.

Υπογραμμίζεται ότι, σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η λήψη της ένδειξης, όλοι οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να καταχωρίσουν την ένδειξη της παροχής εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών από την ημέρα επίσκεψης του καταμετρητή στο ακίνητο, με τους εξής τρόπους:

-Καλώντας το Τηλεφωνικό Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στη δωρεάν γραμμή 800-400-4000

-Εναλλακτικά μπορούν να καταχωρίσουν την ένδειξη στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ

-Μέσω της εφαρμογής My DEDDIE App από το κινητό τους τηλέφωνο.

Πηγή: dnews.gr

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη