Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

«Περί υγείας»: Επιστημονική ημερίδα από τον Ιατρικό Σύλλογο Έβρου στο πλαίσιο των «Ελευθερίων 2026»

Μια επιστημονική ημερίδα με θέμα την υγεία διοργανώνει ο Ιατρικός Σύλλογος Έβρου, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Ελευθέρια 2026», την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026, στην Αλεξανδρούπολη. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στον χώρο της αποθήκης Νο 3 «Τριαντάφυλλος Αρβανιτίδης», στο λιμάνι της πόλης, με ώρα έναρξης στις 19:00 και ελεύθερη είσοδο για το κοινό.

Η ημερίδα, με τίτλο «Περί υγείας», περιλαμβάνει ομιλίες από εξειδικευμένους επιστήμονες, με στόχο την ενημέρωση των πολιτών για σημαντικά ζητήματα που αφορούν τη δημόσια υγεία και τα χρόνια νοσήματα.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, τον συντονισμό της εκδήλωσης έχει ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Έβρου, Χρήστος Χατζηπαπάς, ενώ χαιρετισμούς θα απευθύνουν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος και ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Ιωάννης Ζαμπούκης.

Οι θεματικές ενότητες της ημερίδας καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ζητημάτων υγείας, όπως οι καρδιαγγειακοί παράγοντες κινδύνου, η παχυσαρκία και οι επιπλοκές της, η σημασία της διατροφής και της άσκησης στα χρόνια νοσήματα, καθώς και οι αγγειακές παθήσεις στην τρίτη ηλικία. Οι εισηγήσεις θα πραγματοποιηθούν από ιατρούς και πανεπιστημιακούς του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης και του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με συζήτηση και δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων από το κοινό, δίνοντας την ευκαιρία για άμεση επικοινωνία με τους ειδικούς και ανταλλαγή απόψεων γύρω από κρίσιμα ζητήματα υγείας.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη