Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024

Περιφερειάρχης ΑΜΘ Χ. Τοψίδης: «Ξεκολλήσαμε από το «κόκκινο» και πήραμε το «πορτοκαλί φως» για την ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Μυτιλήνη»

Ένα – ένα γίνονται τα βήματα και κυρίως στοχευμένα, ώστε να αποδώσει καρπούς η προσπάθεια των δυο περιφερειαρχών που ξεκίνησε πριν από λίγους μήνες και απ΄ ότι φαίνεται οι δυο πολιτικοί έχουν βρει «ανοιχτά αυτιά» στην κυβέρνηση.

Τόσο ο περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κωνσταντίνος Μουτζούρης, όσο και ο περιφερειάρχης ΑΜΘ Χριστόδουλος Τοψίδης ανέλυσαν διεξοδικά τα επιχειρήματα τους για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με το Σίγρι Λέσβου και τα Μεστά Χίου στη συνάντηση που είχαν με τον αρμόδιο υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής  Στέφανο Γκίκα.

Στον απόηχο αυτής της συνάντησης ο κύριος Τοψίδης εξέφρασε την αισιοδοξία του, ότι οι δυο περιφέρειες κινούνται στη σωστή βάση για την επίτευξη αυτού του εγχειρήματος, το οποίο ο υφυπουργός δείχνει να πιστεύει, ότι δηλαδή πράγματι μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο και για τις δυο περιοχές.

Ο περιφερειάρχης ανέφερε χαρακτηριστικά, πως πήραμε το «πορτοκαλί φως», ξεκολλήσαμε από το «κόκκινο» και πάμε για το «πράσινο φως», πιλοτικά για 4 μήνες το επόμενο καλοκαίρι, ενώ τόνισε πως έχει ήδη βρεθεί και το πλοίο που μπορεί να μπει σε αυτό το δρομολόγιο.

Ωστόσο, όπως εξήγησε ο κύριος Τοψίδης, πριν αποφασιστεί το οτιδήποτε προέχει μια μελέτη σκοπιμότητας, η οποία θα αποδεικνύει με κάθε λεπτομέρεια την πρακτικότητα αυτού του σχεδιασμού, σταθμίζοντας μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα και απαντώντας στο βασικό ζητούμενο αν θα είναι επιτυχημένη η σύνδεση.

Η βιώσιμη αλλά και λειτουργική ακτοπλοϊκή γραμμή είναι η στόχευση όλων, με τους δύο περιφερειάρχες να επιμένουν στην αποτελεσματικότητα αυτής της πρωτοβουλίας, θεωρώντας πως η οικονομική και τουριστική ανάπτυξη που θα προκύψουν, θα είναι και το βασικό κίνητρο για να δοθεί και το «πράσινο φως» από την πλευρά του υπουργείου.  

Ο υφυπουργός όπως έγινε γνωστό, θα προωθήσει το αίτημα στις αρμόδιες υπηρεσίες, προκειμένου να εξεταστεί ενόψει του προγραμματισμού των νέων δρομολογίων, υπό το πρίσμα του εξορθολογισμού των επιδοτούμενων γραμμών και των διαθέσιμων πιστώσεων.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη