Καθορίστηκαν με επίσημη απόφαση οι ημερομηνίες λήξης των μαθημάτων για το διδακτικό έτος 2025–2026 στα Γυμνάσια και Λύκεια όλης της χώρας για τους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας η οποία δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ και φέρει την υπογραφή της υπουργού Σοφίας Ζαχαράκη, τα μαθήματα στα Γυμνάσια (ημερήσια και εσπερινά), καθώς και στις αντίστοιχες μονάδες Ειδικής Αγωγής, θα ολοκληρωθούν την Τετάρτη 27 Μαΐου.
Τα μαθήματα σε Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, ημερήσια και εσπερινά, καθώς και στις δομές Ειδικής Αγωγής, θα τελειώσουν την Παρασκευή 15 Μαΐου. Η απόφαση αφορά το σύνολο των δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων της χώρας και εντάσσεται στον ετήσιο προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, ενόψει και της έναρξης των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων που ακολουθούν.









