Για τη σημασία της διατήρησης των παραδοσιακών ποικιλιών και τη μεγάλη εκδήλωση δωρεάν διανομής φυτών που θα πραγματοποιηθεί στην Αλεξανδρούπολη από τους «Σπορίτες Έβρου», μίλησε η διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης, Παναγιώτα Φωτοπούλου, στη ραδιοφωνική εκπομπή «Ανοιχτό Μικρόφωνο» με τον Κυριάκο Αετόπουλο στον Focus 88.9.
Η 14η εκδήλωση παραδοσιακών ποικιλιών θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 10 Μαΐου στο θερμοκήπιο του 1ου Ε.Κ. Αλεξανδρούπολης, με δωρεάν διανομή φυτών από παραδοσιακές ποικιλίες λαχανικών. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν εργαστήρια σποράς και μεταφύτευσης, δράσεις για μικρούς και μεγάλους, έκθεση φωτογραφίας, καθώς και δραστηριότητες με θέμα τη μέλισσα και το περιβάλλον, ενώ η εκδήλωση θα πλαισιωθεί μουσικά. Στη διοργάνωση συμμετέχουν σχολικές μονάδες της περιοχής με την υποστήριξη του Δήμου Αλεξανδρούπολης και εκπαιδευτικών φορέων.
Ακολουθεί το ηχητικό απόσπασμα της εκπομπής:
Κ.Π.









