Στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων κινητοποιήσεων στον Βόρειο Έβρο, οι Αγροτικοί Σύλλογοι Βορείου Έβρου απευθύνουν κάλεσμα σε αγρότες, κτηνοτρόφους, μελισσοκόμους, φορείς και πολίτες της περιοχής να συμμετάσχουν σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου, στις 11:00 το πρωί, έξω από τα πολιτικά γραφεία των κυβερνητικών βουλευτών στον Έβρο. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης θα παραδοθεί το πλαίσιο των αιτημάτων τους.
Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι δηλώνουν ότι συνεχίζουν τον αγώνα τους για την επιβίωση του πρωτογενούς τομέα, παραμένοντας στο μπλόκο του Ορμένιο, με μαζική συμμετοχή και τη στήριξη φορέων και πολιτών. Όπως τονίζουν, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι διαχρονικά και οξυμένα, οδηγώντας μεγάλο μέρος του κλάδου σε οικονομικό αδιέξοδο και απειλώντας το μέλλον της περιοχής.
Σύμφωνα με τους Αγροτικούς Συλλόγους, η κυβέρνηση επιχειρεί να κάμψει το ηθικό των κινητοποιημένων παραγωγών με απειλές, στοχοποίηση, δικογραφίες και επικοινωνιακούς χειρισμούς. Όπως υποστηρίζουν, οι πρακτικές αυτές δεν έχουν αποδώσει, καθώς οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι παραμένουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους μέχρι να υπάρξουν ουσιαστικές απαντήσεις.
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται, σύμφωνα με την ανακοίνωση, στην απόσταση που καταγράφεται ανάμεσα στα αιτήματα που τίθενται και στις απαντήσεις που δίνονται, με τους Συλλόγους να κάνουν λόγο για προσπάθεια ενεργοποίησης του κοινωνικού αυτοματισμού. Όπως επισημαίνεται, πρόκειται για έναν σχεδιασμό που δεν βρίσκει αποδοχή στην τοπική κοινωνία.
Οι Αγροτικοί Σύλλογοι Βορείου Έβρου ξεκαθαρίζουν ότι θα παραμείνουν στον δρόμο μέχρι να δικαιωθούν τα αιτήματά τους, υπογραμμίζοντας ότι χωρίς στήριξη του πρωτογενούς τομέα δεν μπορεί να υπάρξει βιώσιμο μέλλον για τον Έβρο.
Α.Κ.









