Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. διακινητής στην Ορεστιάδα – Μετέφερε τρεις παράτυπους μετανάστες

Συνελήφθη την Κυριακή (24-5-2026) το πρωί, στην Εθνική οδό Αρδανίου – Ορμενίου, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας, ένας αλλοδαπός διακινητής, ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της Χώρας μη νόμιμους μετανάστες.

Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον δράστη, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στην ενδοχώρα τρεις -3- μη νόμιμους μετανάστες.

Κατασχέθηκαν το ανωτέρω όχημα και ένα κινητό τηλέφωνο.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη