Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Στο επίκεντρο ζητήματα του β. Έβρου στη συνάντηση Δημάρχου Ορεστιάδας – Πρωθυπουργού

Συνάντηση με τον Πρωθυπουργό Κυριάκος Μητσοτάκης πραγματοποίησε στην Αθήνα ο Δήμαρχος Ορεστιάδας Διαμαντής Παπαδόπουλος, στο πλαίσιο επίσκεψής του στην πρωτεύουσα. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Δήμου, αντικείμενο της συνάντησης ήταν η προώθηση ζητημάτων που αφορούν τον Δήμο Ορεστιάδας και γενικότερα τον Βόρειο Έβρο.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης κατατέθηκαν προτάσεις αναπτυξιακού και στρατηγικού χαρακτήρα, με έμφαση σε παρεμβάσεις που σχετίζονται με το ενδιαφέρον για μετεγκατάσταση στην περιοχή, καθώς και με την αξιοποίηση υφιστάμενων υποδομών. Πραγματοποιήθηκε συζήτηση για την πορεία υλοποίησης των κυβερνητικών εξαγγελιών που έγιναν από τον Πρωθυπουργό κατά την επίσκεψή του στην Ορεστιάδα τον Οκτώβριο του 2024, με αναφορά στην ίδρυση Τμήματος Κτηνιατρικής.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, ο Δήμαρχος ενημέρωσε τον Πρωθυπουργό για ζητήματα που αφορούν τον αγροτικό κόσμο της περιοχής, στον απόηχο πρόσφατων κινητοποιήσεων, επισημαίνοντας – όπως αναφέρεται – την ανάγκη στήριξης του πρωτογενούς τομέα.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη