Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης 2χρονο αγόρι από τη Σαμοθράκη μετά από ατύχημα στο σπίτι

Ένα περιστατικό που προκαλεί ανησυχία σημειώθηκε στη Σαμοθράκη, όπου ένα δίχρονο αγόρι τραυματίστηκε ενώ βρισκόταν στο σπίτι του. Σύμφωνα με πληροφορίες, το παιδί υπέστη τραύμα στο κεφάλι, γεγονός που κινητοποίησε άμεσα τους οικείους του και τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Κρίθηκε απαραίτητη η άμεση διακομιδή του στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, όπου και μεταφέρθηκε για περαιτέρω ιατρική φροντίδα και αξιολόγηση της κατάστασής του. Οι συνθήκες του περιστατικού δεν έχουν γίνει γνωστές, ωστόσο προτεραιότητα δόθηκε στην ταχεία μεταφορά και περίθαλψη του παιδιού.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη