Σε θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η επίσημη επίσκεψη αντιπροσωπείας του Δήμου Αλεξανδρούπολης στις πόλεις Rüsselsheim, Raunheim και Kelsterbach, στη μητροπολιτική περιοχή της Φρανκφούρτης, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της εξωστρέφειας και της ανάπτυξης συνεργασιών με ευρωπαϊκούς δήμους.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με τοπικές αρχές και την ελληνική ομογένεια, με ιδιαίτερη αναφορά στην ισχυρή παρουσία Θρακιωτών στην περιοχή. Όπως αναδείχθηκε, η ομογένεια αποτελεί βασικό συνδετικό κρίκο για την ενίσχυση πολιτιστικών και κοινωνικών δεσμών, ενώ δόθηκε έμφαση στην ανταλλαγή εμπειριών και καλών πρακτικών.
Σύμφωνα με όσα συμφωνήθηκαν, η συνεργασία περιλαμβάνει κοινές δράσεις σε τομείς όπως ο πολιτισμός, ο αθλητισμός, η εκπαίδευση και η νεολαία, καθώς και ανταλλαγή τεχνογνωσίας σε ζητήματα βιώσιμης κινητικότητας, διαχείρισης απορριμμάτων και σύγχρονων προκλήσεων της τοπικής αυτοδιοίκησης, όπως η κλιματική αλλαγή και η ψηφιοποίηση.












