Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2024

Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης στο πλαίσιο της ΔΕΘ

Την ικανοποίηση του εξέφρασε σε ένα σύντομο απολογισμό που έκανε για τα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης στο πλαίσιο της ΔΕΘ, αναφορικά με τη αναπτυξιακή τους πορεία και τους στόχους που επετεύχθησαν.

Τα στοιχεία είναι οι αδιάψευστοι μάρτυρες, καθώς αποτυπώνουν την πραγματικότητα και κυρίως την εντυπωσιακή ανάπτυξη, που γνωρίζουν μέσα από ένα συγκεκριμένο πλαίσιο αναβάθμισης, με τα απαραίτητα έργα που γίνονται και δρομολογούνται όσο και με τον αναγκαίο εξοπλισμό.

Στην ομιλία του στην εκδήλωση της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος με θέμα: “η εξέλιξη του ελληνικού λιμενικού συστήματος την τελευταία δεκαετία. Ευκαιρίες και προκλήσεις για το μέλλον”, ο κύριος Στυλιανίδης ανέφερε, ότι το πρώτο οκτάμηνο του έτους τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας, της Θεσσαλονίκης και της Ηγουμενίτσας, που βρίσκονται στον άξονα της Εγνατίας Οδού, γνώρισαν αύξηση 13% στους επιβάτες και 23,5% στα οχήματα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα, τη χρονιά ρεκόρ του 2019.

Για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης ο υπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά λέγοντας, πως για την κυβέρνηση αποτελεί προτεραιότητα και εξήγησε, πως αλλάζει σελίδα και μπαίνει σε μια νέα εποχή με τα πρώτα ενθαρρυντικά αποτελέσματα να φαίνονται προσθέτοντας, ότι έχουν διατεθεί κονδύλια ύψους 24 εκ. ευρώ για την αναβάθμιση του, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.

Ο γενικός γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμένων, Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, επεσήμανε, ότι το όραμα της εθνικής λιμενικής πολιτικής της περιόδου 2025-2035 συνίσταται στη δημιουργία σύγχρονου λιμενικού συστήματος, με ανταγωνιστικούς, βιώσιμους έξυπνους πολυτροπικούς λιμένες που θα λειτουργούν ως πόλοι ανάπτυξης και επενδύσεων.

Επιπλέον, υποστήριξε, ότι είναι ανάγκη να ενισχυθεί η σύνδεση των λιμανιών με δρόμους και σιδηροδρομικές γραμμές, ενώ μεταξύ των τομέων στους οποίους πρέπει να δοθεί προτεραιότητα ανέφερε την ολοκλήρωση των λιμενικών υποδομών για Πύλες Σέγκεν, η αξιοποίηση χρηματοδοτικών εργαλείων και η ηλεκτρονική σύνδεση τελωνείων με λιμάνια για την απλοποίηση διαδικασιών και συναλλαγών, όπου, όπως είπε, έχει σημειωθεί πρόοδος.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email