Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Τουρισμός και συνεργασίες στη συνάντηση Δήμου Ορεστιάδας με τη Τούρκικη TURSAB

Συνάντηση με αντιπροσωπεία της TURSAB – Ένωσης Τουρκικών Ταξιδιωτικών Πρακτορείων είχε ο δήμαρχος Ορεστιάδας Αδαμάντιος Παπαδόπουλος, στο πλαίσιο πρωτοβουλιών για την ενίσχυση της διασυνοριακής συνεργασίας και της τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής.

Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν ζητήματα που αφορούν την προώθηση της Ορεστιάδας ως τουριστικού προορισμού, οι δυνατότητες διασυνοριακής συνεργασίας με την Αδριανούπολη και τις γύρω περιοχές, καθώς και τρόποι ενίσχυσης της επισκεψιμότητας μέσω οργανωμένων εκδρομών και εκδηλώσεων.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Δήμου, ο δήμαρχος υπογράμμισε τη σημασία του τουρισμού για την τοπική ανάπτυξη, εκφράζοντας τη βούληση της δημοτικής αρχής να στηρίξει πρωτοβουλίες που ενισχύουν την εξωστρέφεια της περιοχής.

Από την πλευρά της TURSAB η Ορεστιάδα χαρακτηρίστηκε ως αναδυόμενος τουριστικός προορισμός με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, λόγω της γεωγραφικής της θέσης, της πολιτιστικής της ταυτότητας και των δυνατοτήτων ανάπτυξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

Και οι δύο πλευρές ανέδειξαν τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ τοπικής αυτοδιοίκησης και τουριστικών φορέων, ενώ η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θετικό κλίμα, θέτοντας – σύμφωνα με τον Δήμο – τις βάσεις για μελλοντικές δράσεις και συνεργασίες στον τομέα του τουρισμού.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη