Το πρώτο βίντεο για το Σουφλί ανάρτησε στα κοινωνικά δίκτυα και συγκεκριμένα στην πλατφόρμα του YouTube ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού.
Μέσα σε αυτό καταγράφονται τα πολιτιστικά μνημεία νεότερης κληρονομιάς, το βιομηχανικό συγκρότημα Τζίβρε, τα μουσεία, η σπάνια φυσική ομορφιά ολόκληρης της περιοχής μέχρι τα μεζεδοπωλεία, τις ταβέρνες και τα καταλύματα…
Το Σουφλί προωθείται πλέον μέσα και από του οικισμούς, τη Λευκίμη, το Δάσος της Δαδιάς, και τα πανέμορφα χωριά του ορεινού όγκου.
Να θυμίσουμε ότι το Σουφλί, επιλέχθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού (ΠΟΤ) ως ένα από τα καλύτερα παραδείγματα για την ανάπτυξη τουρισμού υπαίθρου και αγροτουρισμού, ένα από τα 41 χωριά που επιλέχθηκαν μέσα από περισσότερες από 170 υποψηφιότητες.