Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Το φυσικό αέριο έφτασε στην Ορεστιάδα – Κινητή μονάδα εξυπηρέτησης για τους κατοίκους

Η Ορεστιάδα υποδέχεται το φυσικό αέριο και οι κάτοικοι της περιοχής έχουν πλέον τη δυνατότητα να συνδεθούν με το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του δικτύου, θα βρίσκεται στην πόλη μία κινητή μονάδα εξυπηρέτησης καταναλωτών, προκειμένου να προσφέρει αναλυτικές πληροφορίες για τη διαδικασία σύνδεσης, τις αιτήσεις και τις συμβάσεις.

Η κινητή μονάδα θα βρίσκεται στην κεντρική πλατεία της Ορεστιάδας την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025, από τις 10:00 έως τις 14:00 και 17:00 έως 19:00, καθώς και την Παρασκευή 11 Απριλίου 2025, από τις 10:00 έως τις 14:00. Οι ενδιαφερόμενοι κάτοικοι της Ορεστιάδας μπορούν να λάβουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία σύνδεσης στο δίκτυο φυσικού αερίου και τον προγραμματισμό της επέκτασης του δικτύου στην περιοχή τους.

Το έργο για την ανάπτυξη του δικτύου φυσικού αερίου στην Ορεστιάδα συγχρηματοδοτείται από την Εταιρεία Διανομής Αερίων και πόρους του ΕΣΠΑ μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης. Στο πλαίσιο αυτής της ανάπτυξης, προσφέρεται για όλους τους οικιακούς και εμπορικούς καταναλωτές 100% έκπτωση στα τέλη σύνδεσης, ενισχύοντας έτσι την προσιτότητα της νέας υποδομής.

Η άφιξη του φυσικού αερίου στην Ορεστιάδα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την ενεργειακή αναβάθμιση της περιοχής, με πολλαπλά οφέλη για τους κατοίκους και τις επιχειρήσεις της πόλης.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη