Στην Αλεξανδρούπολη θα πραγματοποιηθεί το 4ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Σαρακατσαναίων με θέμα «Σαρακατσαναίοι: Από τη νομαδική ζωή στον ψηφιακό κόσμο», το τριήμερο 15, 16 και 17 Μαΐου 2026.
Το συνέδριο διοργανώνεται από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Σαρακατσαναίων και τον Σύλλογο Σαρακατσαναίων Ν. Έβρου..
Η έναρξη των εργασιών έχει προγραμματιστεί για την Παρασκευή 15 Μαΐου στις 18:00, ενώ, σύμφωνα με την πρόσκληση, την κήρυξη έναρξης θα πραγματοποιήσει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Αν. Τασούλας. Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα της Προεδρίας της Δημοκρατίας και εντάσσεται στο πρόγραμμα των «Ελευθερίων 2026» του Δήμου Αλεξανδρούπολης.

Κ.Π.









