Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

Χωρίς ΚΤΕΟ για βαρέα οχήματα ο βόρειος Έβρος

Περίπου 800 βαρέα οχήματα (φορτηγά, λεωφορεία κ.α.), της κατηγορίας άνω των 3,5 τόνων, “κατεβαίνουν” από τον βόρειο και τμήμα του κεντρικού Έβρου στην Αλεξανδρούπολη, για τον τακτικό τεχνικό έλεγχό τους, εξαιτίας της αναστολής λειτουργίας του δημόσιου ΚΤΕΟ Ορεστιάδας (Καβύλη), από τον Ιούλιο του 2021, όταν έμεινε χωρίς το απαιτούμενο πιστοποιημένο τεχνικό προσωπικό.
Εδώ και 1,5 χρόνο, οι ιδιοκτήτες φορτηγών, λεωφορείων και κάθε άλλου οχήματος που ανήκει στα βαρέα αναγκάζονται να εξυπηρετούνται από τα δύο ιδιωτικά ΚΤΕΟ της Αλεξανδρούπολης, που διαθέτουν γραμμή για οχήματα άνω των 3,5 τόνων, ωστόσο αυτή η λύση τούς κοστίζει ένα μεροκάματο και τα έξοδα μετακίνησης.
Όσον αφορά το ιδιωτικό ΚΤΕΟ της Ορεστιάδας, δεν διαθέτει γραμμή για οχήματα άνω των 3,5 τόνων, ενώ και το όποιο επιχειρηματικό ενδιαφέρον εκδηλώνεται για τη δημιουργία νέας επένδυσης τεχνικού ελέγχου οχημάτων κάθε τύπου στην Ορεστιάδα, φαίνεται ότι θα απαιτήσει αρκετό καιρό ακόμα για να υλοποιηθεί.
Το θέμα τέθηκε εμφατικά στην πρόσφατη ευρεία σύσκεψη που είχε ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ, Χρήστος Μέτιος με τους προέδρους των κοινοτήτων του δήμου Ορεστιάδας, καθώς το δημόσιο ΚΤΕΟ ανήκει στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας, η οποία, ωστόσο, δηλώνει αδυναμία να αποκαταστήσει τη λειτουργία του με νέες προσλήψεις, ενώ λόγω της γενικότερης έλλειψης τεχνικού προσωπικού στα εναπομείναντα ΚΤΕΟ όλης της Περιφέρειας, δεν είναι δυνατή ούτε η εκ περιτροπής μετακίνηση υπαλλήλου σε αυτό της Καβύλης Ορεστιάδας.
Η δέσμευση του Περιφερειάρχη ήταν ότι θα εξεταστούν όλες οι δυνατές επιλογές για την επίλυση του προβλήματος, ανάμεσα στις οποίες ακόμα και η διερεύνηση της δυνατότητας ενοικίασης του δημόσιου ΚΤΕΟ σε ιδιώτη, ενώ στις προτάσεις που ακούστηκαν στη σύσκεψη με τους προέδρους, ήταν να δοθεί ενός έτους παράταση στην υποχρέωση ελέγχου των βαρέων οχημάτων που είναι εγγεγραμμένα στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Ορεστιάδας, με την προσδοκία ότι στο διάστημα που θα μεσολαβήσει, είτε θα έχει βρεθεί λύση για το δημόσιο ΚΤΕΟ είτε θα έχει προχωρήσει η ιδιωτική πρωτοβουλία για τη δημιουργία νέων εγκαταστάσεων τεχνικού ελέγχου, που θα διαθέτουν μικτή γραμμή, για ελαφρά και βαρέα οχήματα.
«Με τα σημερινά δεδομένα, δεν υπάρχει περίπτωση να επαναλειτουργήσει άμεσα το δημόσιο ΚΤΕΟ, και το θεσμικό πλαίσιο για να βγει σε δημοπρασία μία δημόσια δομή, δεν είναι εύκολο», ανέφερε για το θέμα το δήμαρχος Ορεστιάδας, Βασίλης Μαυρίδης, απαντώντας στον επικεφαλής της παράταξης «Δυναμικά Μπροστά», Παναγιώτη Σιανκούρη, που ζήτησε ενημέρωση στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.


ΠΗΓΗ: ΕΡΤ Ορεστιάδας

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email