Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην απευθείας σύνδεση Καβάλας – Σαμοθράκης: Προχωρά η διεκδίκηση

Ένα ακόμη θετικό βήμα προς την καθιέρωση θερινής ακτοπλοϊκής γραμμής που θα συνδέει την Καβάλα με τη Σαμοθράκη πραγματοποιήθηκε, καθώς το Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας την Τετάρτη 11/2 ενέκρινε ομόφωνα σχετικό ψήφισμα στήριξης του αιτήματος.

Στη συνεδρίαση συμμετείχε διαδικτυακά ο δήμαρχος Σαμοθράκης Αθανάσιος Βίτσας, έπειτα από πρόσκληση της δημοτικής αρχής Καβάλας, παρουσιάζοντας την αναγκαιότητα δημιουργίας της σύνδεσης κατά τη θερινή περίοδο, με συχνότητα τουλάχιστον δύο δρομολογίων την εβδομάδα.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο ίδιος σε δημόσια τοποθέτησή του, η προσπάθεια δεν ξεκίνησε τώρα. Το θέμα είχε τεθεί ήδη από τον Μάιο του 2025 στον δήμαρχο Καβάλας, ο οποίος ανταποκρίθηκε θετικά και προώθησε σχετικό γραπτό αίτημα προς το Υπουργείο Ναυτιλίας. Παράλληλα, υπέρ της πρωτοβουλίας τάχθηκε και ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας, ενισχύοντας την κοινή διεκδίκηση προς την Πολιτεία.

Η ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας θεωρείται σημαντική εξέλιξη, καθώς αποτυπώνει – όπως υπογραμμίζεται – τη σύμπλευση των φορέων της περιοχής για τη δημιουργία της γραμμής. Η προτεινόμενη σύνδεση εκτιμάται ότι θα ενισχύσει την τουριστική κίνηση προς τη Σαμοθράκη, αλλά και θα δημιουργήσει νέες αναπτυξιακές προοπτικές για την ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Η υπόθεση πλέον μεταφέρεται στο επίπεδο της κεντρικής διοίκησης, με τους εμπλεκόμενους φορείς να συνεχίζουν τις ενέργειες μέχρι την τελική λήψη απόφασης από το Υπουργείο Ναυτιλίας.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη