Μια ξεχωριστή πρωτοβουλία αισθητικής και ψυχολογικής αναβάθμισης υλοποιείται στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, μετά τη δωρεά 28 αεροφωτογραφιών από τον φωτογράφο και δημιουργό Σωτήρη Ζωάκη. Οι φωτογραφίες έχουν ήδη τοποθετηθεί στους χώρους του νοσοκομείου, δημιουργώντας μια μόνιμη έκθεση με τίτλο «Με το βλέμμα από ψηλά».
Οι αεροφωτογραφίες απεικονίζουν ελληνικά τοπία από μια διαφορετική οπτική γωνία, αναδεικνύοντας τη φυσική ομορφιά της χώρας και μεταφέροντας μηνύματα γαλήνης, φωτός και αισιοδοξίας. Σύμφωνα με τη διοίκηση του νοσοκομείου, η πρωτοβουλία συμβάλλει στη δημιουργία ενός πιο ευχάριστου περιβάλλοντος για ασθενείς, επισκέπτες και εργαζομένους.
Οι φωτογραφίες έχουν ήδη αποσπάσει θετικά σχόλια, ενώ η διοίκηση του ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης εκφράζει τις ευχαριστίες της προς τον κ. Ζωάκη για τη σημαντική αυτή προσφορά, υπογραμμίζοντας τη σημασία της κοινωνικής προσφοράς και της αλληλεγγύης.

Κ.Π.









