Στην πρόσληψη πέντε νέων εργαζομένων προχωρά η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Αλεξανδρούπολης, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών μέσω ΑΣΕΠ και σχετικής απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι προσλήψεις αφορούν ειδικότητες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου και συγκεκριμένα:
- τρεις (3) υδραυλικούς
- έναν (1) ηλεκτρολόγο
- έναν (1) χειριστή μηχανημάτων έργου
Παράλληλα, όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, από τον Φεβρουάριο του 2026 έχουν ήδη ολοκληρωθεί και οι προσλήψεις τριών εργατών.
Κ.Π.









