Η πρόταση στην οποία και προχωρά με συγκεκριμένα βήματα, κάνοντας τις ανάλογες παρεμβάσεις και ασκώντας τις σχετικές πιέσεις προς την κεντρική εξουσία η Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος, αν εφαρμοστεί σίγουρα θα προσφέρει μεγάλη ανακούφιση, σε μια στρεβλή διαχρονικά πραγματικότητα της ελληνικής κοινωνίας και του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.
Η πολιτεία, σύμφωνα με πληροφορίες, σε συνεργασία με την ΟΕΦΕ εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο και μάλιστα με ευρωπαϊκά κονδύλια και αφού πρώτα καθοριστεί το πλαίσιο, να προχωρήσει στην έκδοση voucher για τις οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα, από την επόμενη σχολική χρονιά, ώστε και να καταπολεμηθεί η κατ΄ οίκον μαύρη εργασία των εκπαιδευτικών αλλά και παιδιά που δεν έχουν την δυνατότητα της φροντιστηριακής εκπαίδευσης να την εξασφαλίζουν κατά αυτόν τον τρόπο.
Οι όποιες αποφάσεις θα ληφθούν μέσα στους επόμενους μήνες. Άλλωστε είναι γνωστό πως μια ακόμη επαγγελματική κατηγορία που χτυπήθηκε από τον κορωνοϊό είναι τα φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης καθώς και τα Κέντρα Ξένων γλωσσών.
Γνωστό τοις πάσι, ότι οι μαθητές από χρόνια επιλέγουν την φροντιστηριακή εκπαίδευσηκαι εμπιστεύονται στους φροντιστές τους ιδιαίτερα την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Το στοίχημα των Πανελληνίων είναι κοινό μυστικό, ότι το κερδίζουν κάθε χρόνο τα φροντιστήρια κι όχι τα σχολεία.
Δυστυχώς για τους δημόσιους λειτουργούς -χωρίς αυτό να αποτελεί γενίκευση –διότι πάντα υπάρχουν διορισμένοι καθηγητές που σέβονται και το λειτούργημά τους και τους μαθητές τους, αρκετοί δεν προσφέρουν αυτό που μπορούν. Αρκετοί επιλέγουν παρανομώντας να παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα επ’ αμοιβή στους ίδιους τους πρωινούς μαθητές τους και το απόγευμα! Μέσα σε αυτό το άρρωστο από δεκαετίες κλίμα και την εκπαίδευση των εφήβων στην παρανομία, ήρθε να προστεθεί κι η πανδημία, η οποία ανάγκασε και την εξ΄ αποστάσεως δουλειά.
Κατά ένα τρόπο αυτό υγειονομικά μπορεί να μειώνει τις επαφές, αλλά αυξάνει την παραοικονομία και επιτρέπει στον καθένα από τον υπολογιστή του να έρχεται σε επαφή με οποιονδήποτε χωρίς κανένα ρίσκο.
Βέβαια πολλοί παρατραβώντας το σκοινί δεν παρανομούν απλά τηλεργαζόμενοι, πότε από το WebEx του σχολείου και πότε από το skype ως ιδιώτες, αλλά γυρνούν και από σπίτι σε σπίτι κάνοντας δια ζώσης μαθήματα, κάτι που δεν θα τολμούσε κανείς επαγγελματίας φροντιστής που σέβεται την δουλειά του.
Με δεδομένη αυτή την κατάσταση η ΟΕΦΕ έρχεται με συγκεκριμένη πρόταση να δώσει λύση, με την ελπίδα ενός καλύτερου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος για παιδιά και εκπαιδευτικούς.