Το Επιμελητήριο Έβρου ενημερώνει τα μέλη του για την έναρξη της διάθεση της ψηφιακής υπογραφής. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου:
Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου η επιχείρηση-μέλος του Επιμελητηρίου να δικαιούται τη δημιουργία αίτησης έκδοσης προηγμένης ψηφιακής υπογραφής, είναι οι εξής:
· Να είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο Γ.Ε.ΜΗ.
· Να είναι κεφαλαιουχική, δηλαδή η νομική της μορφή να είναι Ανώνυμη Εταιρία (Α.Ε.), Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (ΙΚΕ).
Η ψηφιακή υπογραφή που παρέχεται από το Επιμελητήριο Έβρου και τα λοιπά Επιμελητήρια είναι Remote Signing (απομακρυσμένης διαχείρισης – άυλη) και η απόκτησή της γίνεται πανεύκολα με αίτηση μέσω του κεντρικού ιστοτόπου του Γ.Ε.ΜΗ.
Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη, (ψηφιακά ή απομακρυσμένα), η ολοκλήρωση της έκδοσης είναι άμεση.
Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής Εγγράφου
Αναλυτικά, η διαδικασία δημιουργίας αίτησης συνίσταται στα παρακάτω βήματα:
- Είσοδος της επιχείρησης στο σύστημα services.businessportal.gr με τους κωδικούς Γ.Ε.ΜΗ. που διαθέτει.
- Επιλογή από το μενού για «Διάθεση ψηφιακής υπογραφής».
- Υποβολή Αίτησης
- Ταυτοποίηση Χρήστη (απομακρυσμένα ή με επιτόπου επίσκεψη στο Επιμελητήριο)
- Ολοκλήρωση αίτησης – Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής
Σύνδεση στο ΓΕΜΗ και βασικές ενέργειες
Η επιχείρηση μπορεί να προβεί στις εξής ενέργειες :
● Επιλογή Φυσικών Προσώπων για Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής
● Αίτημα Προσθήκης Νόμιμου Εκπροσώπου
● Ιστορικό Επιλογής Φυσικών Προσώπων
● Ιστορικό Αιτημάτων Προσθήκης Εκπροσώπων
● Να δει τις Οδηγίες Χρήσης