Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Ελεύθερος ξανά στον ουρανό της Θράκης!

Επέστρεψε στα μέρη του μετά από δύο μήνες ο γύπας, που είχε στείλει η Μονάδα Διαχείρισης Εθνικών Πάρκων Νέστου-Βιστωνίδας-Ισμαρίδας και Ροδόπης για περίθαλψη στον οργανισμό «Δράση για την Άγρια Ζωή».

Το όρνιο, που είχε βρεθεί εξαντλημένο στην περιοχή του Φαναρίου και είχε περισυλλεχθεί από το προσωπικό του Κέντρου Προστασίας Λιμνών Βιστωνίδας-Ισμαρίδας, αφού έλαβε την απαραίτητη περίθαλψη στη Θεσσαλονίκη και ανέρρωσε, μεταφέρθηκε και πάλι στη Θράκη προκειμένου να αφεθεί ελεύθερο.

«Το 2023 να έρθει με πολλά πετάγματα στην ελευθερία!» εύχεται στην ανάρτησή της η «Δράση για την Άγρια Ζωή».

Πηγή : www.paratiritis-news.gr

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη