Ίσως, σε αυτήν την περίπτωση να ισχύει το: «δεν είναι αυτό που βλέπεις»…
Και μπορεί με τα μάτια μας να καταλαβαίνουμε άλλα, στην πραγματικότητα όμως, όπως λένε ιδιοκτήτες στον κλάδο καφέ – εστίασης της Αλεξανδρούπολης η κίνηση που παρατηρείται δεν αποτυπώνεται μέσα στα καταστήματα.
Ναι μεν, η επισκεψιμότητα είναι υψηλή με τουρίστες να επιλέγουν την πόλη για τις διακοπές τους ή τις μίνι αποδράσεις τους, αλλά οι προσδοκίες των καταστηματαρχών ήταν πολύ μεγαλύτερες, αφού τα ταμεία τους δεν παρουσιάζουν τον επιθυμητό τζίρο.
Καταστηματάρχες θα πουν, ότι σαφώς η εικόνα στην αγορά «γεννάει» ενθαρρυντικά μηνύματα και αισιοδοξία, αλλά η ακρίβεια παραμένει βασικό τροχοπέδη στα οικονομικά του κάθε νοικοκυριού, με αποτέλεσμα να καταγράφεται έντονα αυτή η δυσκολία στη διασκέδαση και στις εξόδους, που αναπόφευκτα μπαίνουν σε δεύτερη «μοίρα».
Οι παραλίες της πόλης έχουν περισσότερη κίνηση, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, γι΄ αυτό και τα καταστήματα εκεί πηγαίνουν καλύτερα, επισημαίνοντας παράλληλα, πως η Αλεξανδρούπολη μπορεί τα τελευταία χρόνια να αλλάζει προς τη σωστή κατεύθυνση τουριστικής ανάπτυξης, αλλά θέλει πολύ δουλεία ακόμη, μέχρι να γίνει καθαρά τουριστική περιοχή.