Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Έπαινος Αριστείας για το 3ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης στο Α΄ Μαθητικό Συνέδριο

Με ενθουσιασμό και περηφάνια, το 3ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης, γνωστό και ως Σχολείο Δόμνα Βισβίζη, απέσπασε Έπαινο Αριστείας για την εξαιρετική παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στο Α΄ Μαθητικό Συνέδριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη από 18 έως 24 Φεβρουαρίου 2025. Ο διαγωνισμός συγκέντρωσε 34 εργασίες από διάφορα σχολεία της Ελλάδας, και η ομάδα του 3ου Γυμνασίου ξεχώρισε για τη διακεκριμένη επιστημονική τους προσέγγιση και την αρτιότητα της παρουσίασής τους στην ενότητα «Βυζάντιο: Επιδράσεις και Αντανακλάσεις στο Σήμερα».

Η επιτυχία του σχολείου δεν αφορά μόνο την εμβάθυνση στο θέμα της Βυζαντινής μουσικής, αλλά και τη σύνδεσή της με το σήμερα, μέσω της μελέτης της επιρροής της στην εξέλιξη του ρεμπέτικου τραγουδιού. Η συγκεκριμένη εργασία απέσπασε ιδιαίτερα θετικά σχόλια από την επιστημονική επιτροπή, η οποία στην επιστολή της ανέφερε: «Με ιδιαίτερη χαρά, σας συγχαίρουμε θερμά για τη διάκριση του σχολείου σας στο Α΄ Μαθητικό Συνέδριο. Η επίδοσή σας ξεχώρισε και αναδείχθηκε μέσα από την εξαιρετική παρουσίαση και την προσπάθεια των μαθητών σας.»

Η διάκριση αυτή αποτελεί απόδειξη της αφοσίωσης, της δημιουργικότητας και της συνεργασίας που διακρίνουν τους μαθητές και τους καθηγητές του σχολείου. Η επιτυχία αυτή προσφέρει έμπνευση και ενθάρρυνση για το μέλλον, τόσο για τους μαθητές όσο και για το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου.

Οι καθηγητές που ανέλαβαν την καθοδήγηση των μαθητών ήταν οι κ. Αθανάσιος Καραγεωργίου, κ. Δημήτριος Κίτσος, κ. Γαρυφαλλιά Πετρούδα, και κα. Άννα Ορνιθοπούλου, ενώ οι μαθητές που συμμετείχαν και διακρίθηκαν ήταν οι: Γιώργος Αλεξάκης, Χρύσα Μαυρομάτη, Κωνσταντίνος Μπακάλης, Κωνσταντίνα Μιχαλακοπούλου, Άννα Μουρατίδου, Εβελίνα Τσουλκανάκη, Αλεξάνδρα Παπατζελάκη, Δανάη Γραμμένου, Άννα Τσικρικώνη, και Γιάννης Μπουμπόπουλος.

Αξιοσημείωτο είναι ότι, παρά την υψηλή ανταγωνιστικότητα του συνεδρίου, η ομάδα του 3ου Γυμνασίου κατάφερε να ξεχωρίσει με τη σφαιρική και πρωτότυπη προσέγγιση του θέματος, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά την υψηλή ποιότητα εκπαίδευσης που προσφέρει το σχολείο μας.

Το σχολείο εκφράζει την υπερηφάνεια του για τη διάκριση αυτή και συγχαίρει θερμά όλους τους μαθητές και καθηγητές που συνέβαλαν στην επιτυχία αυτή. Ελπίζουμε η επιτυχία αυτή να αποτελέσει πηγή έμπνευσης και κίνητρο για ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη