Στο επίκεντρο του κοινοβουλευτικού διαλόγου τέθηκε η κατάσταση στο Νοσοκομείο Διδυμοτείχου, έπειτα από επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Έβρου, Παράσχος Παπαδάκης, προς τον Υπουργό Υγείας.
Όπως επισημαίνει ο βουλευτής, η λειτουργία του νοσοκομείου βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει, μία στις τρεις οργανικές θέσεις παραμένει κενή. Το πρόβλημα εντείνεται, όπως τονίζει, από το γεγονός ότι δεν εγκρίνονται μαζικές προκηρύξεις για την κάλυψη των κενών, ενώ οι αποσπασματικές εγκρίσεις που δίνονται δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες.
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στη δυσκολία πρόσληψης επικουρικού προσωπικού, το οποίο κρίνεται απολύτως απαραίτητο για τη λειτουργία βασικών τμημάτων. Παράλληλα, ο βουλευτής εκφράζει ανησυχία για τις μετακινήσεις ιατρών από το νοσοκομείο σε άλλες δομές, κάτι που – όπως υποστηρίζει – αντίκειται στη δέσμευση δεκαετούς παραμονής στη θέση.
Ανησυχία προκαλεί επίσης η αναφορά στη μείωση της χρηματοδότησης του νοσοκομείου κατά 261.000 ευρώ για το έτος 2025 σε σχέση με το προηγούμενο έτος, γεγονός που, σύμφωνα με την ερώτηση, οδηγεί σε περικοπές χειρουργείων, προμηθειών και ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού.
Ο κ. Παπαδάκης καλεί το Υπουργείο Υγείας να αναλάβει πρωτοβουλίες για την άμεση κάλυψη των κενών θέσεων και την ενίσχυση της χρηματοδότησης, με σκοπό τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας του νοσοκομείου και την προστασία της δημόσιας υγείας στην περιοχή του Έβρου.
Α.Κ.









