Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Αποζημίωση για μετακινήσεις άνω των 100 χλμ. εντός Ν. Έβρου για ασθενείς του ΕΟΠΥΥ

Μια σημαντική εξέλιξη για τους κατοίκους του Έβρου φέρνει η νέα τροποποιητική απόφαση του Υπουργείου Υγείας, η οποία προβλέπει την αποζημίωση των μετακινήσεων ασθενών-δικαιούχων του ΕΟΠΥΥ σε υγειονομικές δομές, ακόμη και όταν αυτές βρίσκονται εντός του νομού, εφόσον η απόσταση υπερβαίνει τα 100 χιλιόμετρα.

Μέχρι πρότινος, η σχετική αποζημίωση ίσχυε μόνο για μετακινήσεις εκτός νομού. Ωστόσο, κατόπιν παρέμβασης του βουλευτή Έβρου Χρήστου Δερμεντζόπουλου και σχετικής δέσμευσης του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, η απόφαση τροποποιήθηκε ώστε να λαμβάνει υπόψη τη γεωγραφική ιδιαιτερότητα της περιοχής.

Όπως επισημάνθηκε, λόγω της μεγάλης χιλιομετρικής έκτασης του νομού, πολλοί ασθενείς αναγκάζονται να διανύουν μεγάλες αποστάσεις, κυρίως για την πρόσβασή τους στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης. Πλέον, οι δικαιούχοι του ΕΟΠΥΥ που μετακινούνται εντός των ορίων του Έβρου για λόγους υγείας, θα μπορούν να λαμβάνουν αποζημίωση, εφόσον η απόσταση υπερβαίνει τα 100 χιλιόμετρα.

Α.Κ.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη