Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Πράσινη συνεργασία στην Αλεξανδρούπολη: Δήμος και ιδιώτες μαζί για καθαρούς δημόσιους χώρους

Μία σημαντική πρωτοβουλία για την καλύτερη διαχείριση των φυτικών υπολειμμάτων τέθηκε σε εφαρμογή από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης, ενισχύοντας την περιβαλλοντική προστασία και την ασφάλεια των πολιτών ενόψει της αντιπυρικής περιόδου 2025.

Ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης, συνοδευόμενος από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου, Σάββα Σεφεριάδη, και την Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Πρασίνου, Τζούλια Κουματζίδου, πραγματοποίησε συνάντηση με ομάδα ιδιωτών κηπουρών και κηπουροτεχνιτών της περιοχής.

Συντονισμός για καθαρότερο δημόσιο χώρο

Στόχος της συνάντησης ήταν η δημιουργία ενός οργανωμένου πλαισίου συνεργασίας για τη συλλογή και μεταφορά των κλαδιών που προκύπτουν από εργασίες πρασίνου, με σκοπό την αποφυγή της ανεξέλεγκτης απόθεσής τους σε κοινόχρηστους χώρους και την αποτροπή συσσώρευσης βιομάζας που ενδέχεται να αποτελέσει εστία κινδύνου για εκδήλωση πυρκαγιάς.

Η νέα ρύθμιση του Δήμου προβλέπει τη δωρεάν μεταφορά των κλαδιών στη Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων (ΜΕΑ) από τους ίδιους τους επαγγελματίες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Περιβαλλοντικά υπεύθυνη διαχείριση με χρήση κλαδοθρυμματιστή

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα χρήσης κλαδοθρυμματιστή, ώστε να μειώνεται ο όγκος των φυτικών υπολειμμάτων και να προωθείται η περιβαλλοντικά ορθή διαχείριση του υλικού. Το μέτρο αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στη μείωση της επιβάρυνσης των υπηρεσιών καθαριότητας, οι οποίες είναι υπεύθυνες αποκλειστικά για τα απορρίμματα που προέρχονται από οικιακή χρήση.

Δήμος και επαγγελματίες στον ίδιο στόχο

Ο Δήμαρχος ευχαρίστησε τους επαγγελματίες για τη θετική τους ανταπόκριση και υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας για τη διατήρηση ενός καθαρού και λειτουργικού αστικού περιβάλλοντος. «Η προστασία της πόλης και του φυσικού μας πλούτου είναι υπόθεση όλων μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η νέα δράση εντάσσεται στο ευρύτερο πλάνο βιώσιμης διαχείρισης αποβλήτων του Δήμου Αλεξανδρούπολης και αναδεικνύει την αξία της εταιρικής και κοινωνικής συνείδησης στον τομέα της καθαριότητας και της πρόληψης.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη