Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πολυήμερη δράση προληπτικής ιατρικής του Ομίλου Εθελοντών κατά του Καρκίνου «Αγκαλιά-ΖΩ» στη Σαμοθράκη, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 19 έως τις 23 Μαΐου.
Κατά τη διάρκεια της δράσης, εξετάστηκαν περισσότερα από 400 άτομα όλων των ηλικιών, αριθμός που χαρακτηρίστηκε πρωτοφανής για το νησί. Η αποστολή των εθελοντών γιατρών και συνεργατών του Ομίλου προσέφερε πολύτιμες υπηρεσίες πρόληψης και υγειονομικής φροντίδας στους κατοίκους της ακριτικής περιοχής.
Ο Δήμος Σαμοθράκης εξέφρασε δημόσια τις θερμές του ευχαριστίες προς όλα τα μέλη της αποστολής, αλλά και προς όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχή υλοποίηση της δράσης. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο Κέντρο Υγείας Σαμοθράκης για τη φιλοξενία των εξετάσεων και για την αποδοχή δωρεάς δύο παραβάν από τον Όμιλο «Αγκαλιά-ΖΩ», τα οποία ενίσχυσαν τον εξοπλισμό της δομής.
Επίσης, σημαντική ήταν η στήριξη της 41ης Ταξιαρχίας, η οποία παρείχε υλικοτεχνική υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης.





Ευχαριστίες απευθύνθηκαν και στον κύριο Ιωάννη Αντωνίου για την άψογη συνεργασία και την υποστήριξη που παρείχε στον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο της Σαμοθράκης, καθώς και στο προσωπικό της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας.
Ξεχωριστή αναφορά έγινε στη γενναιόδωρη προσφορά του κυρίου Παλκάνικου, ο οποίος φρόντισε για την άνεση των συμμετεχόντων προσφέροντας καφέδες και νερά.
Η δράση συντονίστηκε και υποστηρίχθηκε από την Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής, κα Βασιλική Τόλιου, η οποία χαρακτηρίστηκε ως η “ψυχή” και ο κινητήριος μοχλός της προσπάθειας. Σημαντική ήταν και η συμβολή των υπαλλήλων των δημοτικών κοινωνικών δομών «Βοήθεια στο Σπίτι» και «Κέντρο Κοινότητας», που συνέβαλαν καθοριστικά στην ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων.
Η συγκεκριμένη δράση επιβεβαιώνει τη δύναμη του εθελοντισμού και της συνεργασίας τοπικών και εξωτερικών φορέων για την προαγωγή της δημόσιας υγείας στις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας.
Κ.Π.









