Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και θρησκευτική κατάνυξη τελέστηκε η εορτή της Αναλήψεως του Κυρίου στη Μητρόπολη Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου.
Το πρωί της Πέμπτης 29ης Μαΐου, ανήμερα της μεγάλης εορτής, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Δαμασκηνός ιερούργησε στον Ιερό Καθεδρικό Ναό Παναγίας Ελευθερωτρίας στο Διδυμότειχο. Στο κήρυγμά του αναφέρθηκε με θεολογικό βάθος στα γεγονότα της Αναστάσεως και της Αναλήψεως, υπογραμμίζοντας ότι κάθε μεγάλη εορτή στην Ορθόδοξη λατρεία είναι ένα γεγονός που επαναλαμβάνεται μυσταγωγικά στη ζωή της Εκκλησίας και του κάθε πιστού.
Ο Σεβασμιώτατος επεσήμανε ότι, ενώ η Ανάσταση του Κυρίου σηματοδοτεί την εκ νεκρών ανάσταση όλων των ανθρώπων κατά τη Δευτέρα Παρουσία, η ένδοξη Ανάληψή Του αποτελεί τη σφραγίδα της Θείας Οικονομίας και εγγύηση για τη μελλοντική δόξα που δύναται να απολαύσει το ανθρώπινο γένος, εφόσον πορεύεται κατά την επίγεια ζωή του με πίστη, αγώνα και υπακοή στο θέλημα του Θεού.


Προ της απολύσεως της Θείας Λειτουργίας, ο Σεβασμιώτατος τέλεσε μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως του μαρτυρικού Αυτοκράτορα Κωνσταντίνου ΙΑ΄ Παλαιολόγου και των συν αυτώ πεσόντων κατά την άλωση της Κωνσταντινουπόλεως, την 29η Μαΐου 1453. Ακολούθησε ευλογία κολλύβου, που είχε προετοιμαστεί ευλαβικά προς τιμήν των πεσόντων.
Στη Θεία Λειτουργία παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Διδυμοτείχου κ. Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου, ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας κ. Χρυσόστομος Παπαδόπουλος, καθώς και μαθητές από το 2ο και 5ο Δημοτικό Σχολείο της πόλης.
Οι λατρευτικές εκδηλώσεις ξεκίνησαν από την προηγούμενη ημέρα, Τετάρτη 28 Μαΐου, ημέρα κατά την οποία εορτάζεται η Απόδοση της εορτής του Πάσχα. Το πρωί ο Μητροπολίτης Δαμασκηνός ιερούργησε στον Ιερό Ναό Αναστάσεως του Κυρίου, στα Παλαιά Κοιμητήρια της Ορεστιάδος.
Το απόγευμα της ίδιας ημέρας, προεξήρχε του Πανηγυρικού Εσπερινού στον Ιερό Ενοριακό Ναό Αναλήψεως του Κυρίου στο Θούριο, όπου και ευλόγησε τους άρτους. Στην πανήγυρη συμμετείχαν πλήθος πιστών, ενώ μεταξύ των παρισταμένων ήταν ο Δήμαρχος Ορεστιάδος κ. Διαμαντής Παπαδόπουλος, οι Αντιδήμαρχοι κ. Μαργαρίτης Αστεριάδης και κ. Αντώνιος Τσομπανίδης, καθώς και ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Θουρίου, κ. Αντώνιος Μποντσίδης.
Τον θείο λόγο κήρυξε ο Αρχιμανδρίτης Γρηγόριος Λιόλιος, εκ των κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως, ο οποίος ανέπτυξε επίκαιρα και διδακτικά μηνύματα της εορτής.









