Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Διανομή 200 δεμάτων σε ευάλωτες οικογένειες από τη Μητρόπολη Διδυμοτείχου

Διακόσια δέματα επισιτιστικής βοήθειας διανεμήθηκαν την Πέμπτη 12 Ιουνίου από την Ιερά Μητρόπολη Διδυμοτείχου, Ορεστιάδας και Σουφλίου σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες στο Διδυμότειχο και την Ορεστιάδα.

Από αυτά, τα 150 δέματα προσφέρθηκαν σε άπορες οικογένειες με τη φροντίδα του Φιλανθρωπικού Οργανισμού «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, σε συνεργασία με την υπεραγορά «Μασούτης». Τα υπόλοιπα 50 διανεμήθηκαν από την Ένωση Εφοπλιστών Ελλάδος «ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ» σε μονογονεϊκές και πολύτεκνες οικογένειες καθώς και σε μεμονωμένα άτομα που βρίσκονται σε ανάγκη.


Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Δαμασκηνός εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, τον Γενικό Διευθυντή της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» κ. Κωνσταντίνο Δήμτσα, καθώς και το Προεδρείο της Ένωσης Εφοπλιστών Ελλάδος, για το διαρκές ενδιαφέρον και τη στήριξή τους προς τους ακρίτες του Έβρου.

Η τοπική Εκκλησία συνεχίζει με συνέπεια το προνοιακό και κοινωνικό της έργο, ενισχυόμενη από φορείς και ανθρώπους που στέκονται αλληλέγγυοι στις δυσκολίες της καθημερινότητας πολλών οικογενειών της περιοχής.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη