Λόγω αυξημένης κυκλοφοριακής κίνησης κατά τους θερινούς μήνες, η ΚΤΕΛ Ν. Έβρου Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι τα δρομολόγια των 15:00 και 17:00 από Θεσσαλονίκη προς Αλεξανδρούπολη – Ορεστιάδα θα πραγματοποιούνται με τροποποιήσεις από τις 8 Ιουλίου έως και τις 31 Αυγούστου 2025.
Συγκεκριμένα, τα παραπάνω δρομολόγια:
- Θα διέρχονται μέσω Εγνατίας Οδού
- Δεν θα κάνουν αποβίβαση επιβατών σε στάσεις πριν τον τερματικό σταθμό της Αλεξανδρούπολης
Η τροποποίηση αυτή κρίθηκε απαραίτητη για την αποφυγή καθυστερήσεων, εξαιτίας της αυξημένης κίνησης στους ενδιάμεσους δρόμους κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Οι επιβάτες παρακαλούνται να προγραμματίσουν εγκαίρως τα ταξίδια τους και να συμβουλεύονται τα επίσημα δρομολόγια μέσω της ιστοσελίδας της ΚΤΕΛ Ν. Έβρου ή να επικοινωνούν με τα αρμόδια εκδοτήρια.
Α.Κ.









