Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

«Αποστολή» ανθρωπιάς στον Έβρο – Διανομή τροφίμων από την Ι.Μ. Διδυμοτείχου

Με την έναρξη του μηνός Αυγούστου, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου κ. Δαμασκηνού, διανεμήθηκαν στο Διδυμότειχο και την Ορεστιάδα διακόσια (200) δέματα επισιτιστικής βοήθειας. Οι αποδέκτες της βοήθειας ήταν πολύτεκνες, μονογονεϊκές, άπορες και εμπερίστατες οικογένειες της περιοχής.

Η προσφορά αυτή προήλθε από τον Φιλανθρωπικό Οργανισμό «Αποστολή» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, σε συνεργασία με την αλυσίδα υπεραγορών «Μασούτης» και την Ένωση Εφοπλιστών «Συν-ένωσις».

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης ευχαρίστησε θερμά τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, τον Γενικό Διευθυντή του Οργανισμού «Αποστολή» κ. Κωνσταντίνο Δήμτσα, την οικογένεια Μασούτη, καθώς και το Προεδρείο της Ένωσης Εφοπλιστών Ελλάδος. Εξέφρασε τη βαθιά του ευγνωμοσύνη για την αμέριστη στήριξή τους προς τους ακρίτες του Έβρου και το πολυδιάστατο προνοιακό και κοινωνικό έργο της Ιεράς Μητροπόλεως.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη