Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Ένα ακόμη όχημα στη διάθεση των υπηρεσιών του Δήμου Διδυμοτείχου

Ένα νέο όχημα προστέθηκε στον στόλο του Δήμου Διδυμοτείχου, με σκοπό την κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών των δημοτικών υπηρεσιών. Το όχημα θα χρησιμοποιείται για τη μεταφορά προσωπικού και εξοπλισμού, διευκολύνοντας την καθημερινή λειτουργία και την επιχειρησιακή ετοιμότητα του Δήμου.

Η παραλαβή πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο της Τεχνικής Υπηρεσίας, παρουσία του Δημάρχου Διδυμοτείχου, Ρωμύλου Χατζηγιάννογλου, καθώς και του Αντιδημάρχου Περιβάλλοντος, Χρυσοβαλάντη Καραφεΐζη.

Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, το νέο όχημα αναμένεται να συμβάλει καθοριστικά στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών και στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη