Ένα νέο σύγχρονο τετρακίνητο διπλοκάμπινο όχημα εντάχθηκε στον στόλο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Διδυμοτείχου. Το όχημα θα αξιοποιηθεί για τη μεταφορά προσωπικού και εξοπλισμού, καλύπτοντας επιχειρησιακές ανάγκες ακόμη και σε δύσβατες περιοχές.
Η παραλαβή πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο της Τεχνικής Υπηρεσίας, παρουσία του Δημάρχου Διδυμοτείχου κ. Ρωμύλου Χατζηγιάννογλου, του Αντιδημάρχου Περιβάλλοντος κ. Χρυσοβαλάντη Καραφεΐζη και του Προϊστάμενου του Τμήματος κ. Λάμπρου Μπακαλίδη.
Με την ενίσχυση αυτή, ο Δήμος Διδυμοτείχου συνεχίζει την ανανέωση του στόλου της τεχνικής υπηρεσίας, επιτυγχάνοντας μείωση του χρόνου απόκρισης σε εργασίες, αλλά και περιορισμό του κόστους συντήρησης.
Στόχος της δημοτικής αρχής παραμένει η ενδυνάμωση του εξοπλισμού και η βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών.

Κ.Π.









