Την Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2025, ημέρα μνήμης του Αγίου Ιερομάρτυρος Ανθίμου, επισκόπου Νικομηδείας, άγει τα ονομαστήριά του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος.
Στο πλαίσιο του εορτασμού θα τελεστούν οι παρακάτω ιερές ακολουθίες στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου:
- Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου, 7.00 μ.μ.
Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός με αρτοκλασία. - Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου, 7.00–10.00 π.μ.
Αρχιερατική Θεία Λειτουργία.
Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, ο Μητροπολίτης θα δέχεται ευχές στο Επισκοπείο της Μητροπόλεως, το οποίο βρίσκεται δίπλα στον Μητροπολιτικό Ναό. Η υποδοχή των ευχών θα πραγματοποιηθεί:
- Τετάρτη πρωί, 10.00 π.μ.–1.00 μ.μ.
- Τετάρτη απόγευμα, 6.00–9.30 μ.μ.









