Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς σε όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου, σύμφωνα με ανακοίνωση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου.
Ιδιαίτερη στιγμή αναμένεται να αποτελέσει ο Αγιασμός που θα τελεστεί στις 8:30 το πρωί, στον αύλειο χώρο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης (Καποδιστρίου 26), όπου θα χοροστατήσει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ.κ. Άνθιμος.
Η Διεύθυνση Εκπαίδευσης εύχεται σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς μια δημιουργική και καρποφόρα νέα σχολική χρονιά.
Κ.Π.









